RSS

Cum relaţionăm cu cei din jur? Surrender (partea 2)

08 Sep

Montajul următor este recomandat în special tinerilor, dar s-ar potrivi foarte uşor şi în vieţile celor care se cred “mari”. Eu am prins câteva idei din cele 20 de minute şi mi-am adresat urmatoarele întrebări:

            1.Întreabă-te: “Mă interesează mult ce parere au alţii despre mine? Sau mă interesează mai mult părerea lui Dumnezeu despre mine?

Suntem văzuţi în multe feluri în mediul în care trăim. Oamenii ne privesc diferit şi, când ţinem atât de mult la părerile lor, ajungem să trăim conform părerilor lor. Ajungem să ne chinuim vieţile, pentru că este greu să trăim după standardele altora şi apoi .. este greu să-i mulţumeşti pe toţi.

           2. Dacă am faimă, cu ce scop o folosesc?

Sunt unii oameni care au priză bună la public, se fac foarte uşor remarcaţi, sunt foarte populari. Poate deja îţi vin în minte câteva persoane de felul acesta – sunt oamenii în prezenţa cărora prefera mulţi să stea. Poate chiar cel ce citeşte este o persoană populară.

Există posibilitatea să foloseşti popularitatea ta într-o direcţie pozitivă, sau poţi să cauţi să atragi privirile tuturor asupra ta. Cât de irosită este o viaţă trăită în mod egoist!

           3. Obişnuiesc să îmi bat joc de alţii, să-i desconsider? Sau sunt genul de om care este dispus să ajute pe cel desconsiderat de alţii?

Când eşti prea concentrat pe propria faimă, nu ai ochi pentru problemele altora, ba mai rău … poate ajungi să-ţi baţi joc de cei cu probleme => în momentul acesta eşti un om mândru. Când te interesează rangul tău, poziţia ta socială printre oameni, ai probleme cu mândria.

 

Ai putea să fii diferit! Ai putea să începi renunţarea la pretenţiile tale şi să începi să te îngrijeşti de alţii. Este ceva ce Dumnezeu doreşte de la fiecare dintre noi, şi nu este nicidecum o pretenţie absurdă, deoarece Dumnezeu a făcut atât de mare sacrificiu pentru noi. Îi pasă de noi!

                                    1011651_10152153630184056_649669117_n

 
Leave a comment

Posted by on September 8, 2013 in Cugetare, Incurajare, Predici

 

Tags: , , , , ,

Scrie părerea ta ...

 
