RSS

Cum să păstrezi amintirile bune?

31 May

“Pentru că suntem muritori, fiecare talent, îndemânare, aptitudine pe care o posedăm, fiecare gând şi trăire pe care am avut-o, fiecare peisaj superb pe care l-am văzut, fiecare obiect material pe care l-am avut, se va pierde, în definitiv. Asta doar dacă nu le împărtăşim cuiva.” (citat din ‘Exerciţiul bunătăţii’)

Am citit acest citat pe calendarul meu deosebit şi m-a impresionat! Sper să vă impresioneze şi pe voi!

Să împărtăşeşti mereu cu alţii lucruri bune, amintiri plăcute, asta da viaţă! Şi să laşi resentimentele deoparte şi ura şi nemulţumirile, ăsta da câştig!

Deci la următoarea întrebare: “Ce mai faci?” ai putea să dezvolţi puţin! Măcar faţă de persoanele de încredere!:)

307593_458018200924787_1687831265_n

 
Leave a comment

Posted by on May 31, 2013 in Incurajare, Mă inspiră

 

Tags: , , , ,

Scrie părerea ta ...

 
