RSS

Recomandare de film ** The Letter Writer **

27 Dec

grija la cuvinteAici e vizionare online , sau puteti cumpara filmul;) http://filmehd.net/the-letter-writer-2011-filme-online-gratis.html

Am găsit întâmplător un alt film deosebit. Poate cel mai potrivit film pe care l-am văzut în ultimul timp. Şi-aşa mă uit rar la filme, măcar să văd filme bune!:)

În general nu prea ai ce învăţa bun din filmele din ziua de azi, dar după vizionarea acestuia parca începi să crezi în schimbare, să crezi că si tu poti să faci ceva bun. Faptele bune nu trebuie să fie neaparat complicate, trebuie să fie mai intai de toate sincere.

“The letter writer” vorbeşte mult despre schimbare, despre prietenie, despre compasiune, despre oameni răi care pot deveni buni! Este foarte multă nevoie de schimbare spre bine în lumea de astăzi, dar îţi trebuie multă răbdare şi o inimă aleasă ca să poţi face asta.

Atât de uşor rostim cuvinte care doboară pe alţii, jigniri şi înjurături fatale pentru sufletele unora. Oare pe câţi oameni am băgat în depresie în ultimul an? Dar toată viaţa? S-ar putea să crezi că nu este vorba de tine, dar mama ta, tatăl tău, cum sunt? Suferă cumva din cauza ta? Prietenul pe care nu l-ai ajutat când avea nevoie, pe care îl tot jigneşti cu glume proaste, crezi că nu suferă? Vânzătorii de la tarabe, cărora le arunci câte o mutră supărată, oare nu se simt ca şi cum ar fi nişte gunoaie, primind zilnic sute de clienţi nemulţumiţi şi foarte expeditivi cu vorba?

Filmul, pe care tocmai l-am văzut, m-a impresionat pentru că vorbeşte despre valoare cuvintelor. Putem face promisiuni pe care să le încălcăm, putem folosi cuvinte jignitoare care dăramă, saaaaau putem îndrăzni să folosim cuvinte de bine, cuvinte de încurajare, cuvinte care să ofere parcă aripi celor ce le ascultă. În film este vorba despre un bătrânel care încearcă să aducă ceva bunătate în lume, scriind scrisori de încurajare şi distribuindu-le către persoane pe care ar dori să le încurajeze. Partea plăcută este atunci când vezi rezultatele, cum reuşeşte el să încurajeze la schimbări bune pe o tânără oarecare şi apoi pe alte persoane.

Dacă ne plac rezultatele bune poate că este timpul să începem să facem schimbările bune. Nu mai visa, schimba ceva!:)

letterwriter

 
 

Tags: , , , , , , , , ,

2 responses to “Recomandare de film ** The Letter Writer **

  1. narcisa73

    April 5, 2014 at 8:40 am

    Am vazut de ceva timp filmul, multumesc ca mi-ai amintit de el… cred ca as face bine sa-l revad 🙂

     
    • Mihu

      April 5, 2014 at 8:46 am

      Cu placere!:) Si eu consider ca este un film bun de revazut! La cat de putine filme bune – ..

       

Scrie părerea ta ...

 
